Oferty pracy

Zapraszamy do przesyłania aplikacji do pracy na adres praca@indos.pl.

Aktualnie poszykujemy kandydatów na stanowisko: 

Doradca Klienta

Forma zatrudnienia: pełny etat
Miejsce pracy: Chorzów

Twoje główne zadania:

  • sprzedaż usług klientom instytucjonalnym (B2B)
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • budowanie długofalowych relacji handlowych
  • doradzanie optymalnych rozwiązań i obsługa klientów

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług finansowych
  • dobra organizacja pracy i komunikatywność
  • wysoki poziom kultury osobistej
  • czynne prawo jazdy kat. B

Zapewnimy Ci:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz system prowizyjny
  • pomoc we wdrożeniu się do pracy: obszerne szkolenie wstępne oraz pomoc opiekuna w pierwszym roku pracy
  • niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon komórkowy i inne
  • podnoszenie kompetencji poprzez system szkoleń rozwojowych
  • warunki do współtworzenia dobrej atmosfery: dbamy o estetykę i komfort środowiska pracy, organizujemy spotkania integracyjne i imprezy okolicznościowe, współfinansujemy karty Multisport.

Jak wygląda proces rekrutacji na stanowisko Doradcy Klienta?

Etap I

  • Przesyłasz nam swoją aplikację.
  • Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu dokonuje selekcji kandydatów na podstawie przesłanych dokumentów i w ciągu 3 dni kontaktuje się telefonicznie z wybranymi osobami. W czasie rozmowy telefonicznej uzupełnia informacje o kandydacie oraz zaprasza część kandydatów na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną.

Jeżeli Twoja oferta zostanie pozytywnie rozpatrzona, a rozmowa telefoniczna wypadnie dobrze, otrzymasz zaproszenie do kolejnego etapu rekrutacji.

Etap II

Spotykasz się z Dyrektorem ds. Sprzedaży i Marketingu. W czasie 30 minutowej rozmowy kwalifikacyjnej zostaniesz zapytany o Twoje umiejętności, doświadczenia i plany zawodowe. Z drugiej strony będziesz mógł/mogła dowiedzieć się więcej o samym stanowisku oraz związanych z nim obowiązkach. Kandydaci, którzy pozytywnie przeszli rozmowę kwalifikacyjną w ciągu 2 tygodni zapraszani są do III etapu rekrutacji.

Etap III

  • Weźmiesz udział w sesji Assessment Center, w ramach której poprosimy Cię o uczestniczenie w negocjacjach handlowych z drugim kandydatem. Celem sesji nie jest wyłonienie lepszego kandydata, ale ocena Twoich kompetencji i predyspozycji.
  • Następnie odbędzie się druga rozmowa kwalifikacyjna z Dyrektorem ds. Sprzedaży i Marketingu oraz jednym z Członków Zarządu naszej firmy.

Całość spotkania trwa ok. 1,5 h. W ciągu 2 dni otrzymasz informacje o decyzji, co do zatrudnienia w naszej firmie.